karamazov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende senin gibi iyi niyetliydim hocam ancak öyle bir şey söz konusu değil buyurun.
https://www.sikayetvar.com/kredi-ve-...rumu/enflasyon

ayrıca bankadan kredi çeksem daha karlıydı hocam en azından onda enflasyon farkı ödenmiyor
Bankadan çeksen nasıl daha iyi oluyor? 2015 senesinde almaya başladın sanırım doğru mudur? 2015 senesinde ihtiyaç kredisi faiz oranı neydi? Ayrıca kredi skorun var mıydı? İktidar başarılı politikalar izleyemedi evet ama öğrenim kredisi kötü bir kredi değil hesap yapamıyorsanız almayın hocam kredi