bende senin gibi iyi niyetliydim hocam ancak öyle bir şey söz konusu değil buyurun.
https://www.sikayetvar.com/kredi-ve-...rumu/enflasyon

ayrıca bankadan kredi çeksem daha karlıydı hocam en azından onda enflasyon farkı ödenmiyor
YenerK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dostum 6 yıl sonra ödüyoruz krediyi konulan faiz öyle fazla değil aldığın ücreti toplam ödeyeceğin tutardan çıkar farkın yüzdesini al 6 ya böl bakalım yıllık kaça denk geliyor