Ben aciz ve kusurlu bir kul olarak tüm namazlarımı kılıyorum, inşallah yüce katında kabul görür.
Kul ububiyet vazifelerini yerine getirmede azimkâr olmalıdır, Allahın rahmeti sonsuz genişliktedir fakat emirlere kesin itaat gerekir. Size tavsiyem Cenab-ı Rabbül Aleminin dostlarının Salih kullarının hayat hikayelerini okumanızdır. İbadetlere sarılma noktasında eşsiz bir teşvik edici adeta bir hazine. Bir çok kitap tavsiye edebilirim
Hocam şu şekilde ben kılmaya çalışıyorum ama başlayıp bırakıyorum devam ettiremiyorum bu konu da yardımcı olacak bir arkadaş arıyorum