Merhaba,
yaklaşık 1 - 1.5 sene önce videoların süresi bitmeden de ileri yaptığınız zaman izlendi olarak işleniyordu sistemde, sonrasında sınırsız sınava katılma hakkınızda bulunuyor.
Hocam izlediğim videoyu,2. izlediğim videoya yönlendirmedi diye,video izledim şeklinde onay verip sayfayı yeniledim tekrar videoların olduğu ekrana girdim.Şimdi ilk izlediğim videoda sayilmamiş gözüküyor.İzliyorum gene saymıyor onay ekranı çıkmıyor bu seferde.Napmak gerek ?