Ben bazen istemsizce açarım sonrasında aşırı kalabalık olduğunda kafam karışmasın diye yavaş yavaş inceler ve kapatırım.
Ve ben genel de kısa yollar ile çalışırım. En sinir olduğum şey sayfaları toptan kapatan tuşa yanlışlıkla basmam olur. Neyse ki azalttım o durumu cidden çok sinir bozucu bir durum. 😂