Namaz kılmaya yeni başlayacaksanız kaçırdığınız bir namaz oldumu hemen kazasını kılmanızı ve tövbe etmenizi tavsiye ederim. Öyle yapınca şeytan bi namaz kıldırmayacaktım hem namazını kıldı hem tövbesini etti en iyisi ben buna bulaşmayım deyip çekiliyor