O önemli değil, evde olmazsanız komşulara soruyorlar, X X kişi burada mı oturuyor, ne kadar süredir oturuyor, gibi sorular soruyorlar.
Sitelerdeki alışveriş kredisi seçeneği belli olmuyor, banka sicilinize göre çıkması daha zor olabiliyor.
sicilde sorun olmaz pederi kullanırım 25 yıllık memur. öyle daha mantıklı bence n11 demi?