dastaguir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aga mercedes aldık story atamıyorum telefon yok kafayı yemek üzereyim tatile çıkıcam bide kamera olmasa yandık yani durum vahim
Derde bak yiğidim benim