Ladavaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Telefonsuz kalayım dumanla haberleşirim de yine gidip taksitle almam
aga mercedes aldık story atamıyorum telefon yok kafayı yemek üzereyim tatile çıkıcam bide kamera olmasa yandık yani durum vahim