Hocam açıkçası orası hiç belli olmuyor 2 gün dağıtım merkezinde bekleyen kargomda oldu 2 gün gönderici şubede bekleyen de teslimat şubesi ile görüşün her gün aktarım merkezinden araç geliyor mu eğer geliyorsa büyük ihtimalle kargonuz araca yetişirse ilk araçla dağıtım şubesine gönderilir