Öncelikle Allah hepinizden razı olsun dostlar sağ olun var olun. Dualarınız sayesinde bebeğimiz bugün çok daha iyi elhamdülillah. İltihaplı bölgeler düzelmeye başladı. Şişlikleri indi. Özellikle de kafasındaki şişlik tamamen geçti.

Doktorlar 1 hafta 10 gün kadar daha misafir edelim sizi dediler. Kandaki mikrop halen geçmemiş eğer taburcu edersek evdeki 2 çocuğa daha bulaşma riski var ayrıca bebeğinde durumu hazır düzelmeye gidiyorken tekrar başa sarabilir dediler.