Konu
Şirketi olan arkadaşlar bakabilir mi?
16-07-2021, 12:50:56
#21
chalap
Kazancının yarısını devletin vergi adı altında aldığı doğru.
Bu sebeple açmış olduğum şirketi geçen ay kapattım...