Eski şirketimde mail server olarak ayrı bir sistem hazırlamıştık. Okkalı bir kota da belirleyip user başına (trafiği yoğun olan hesaplara daha da fazla kota belirleyip) sistemi işletirdik. Bir süre sonra Backup sunucusuna taşıyıp (bunu da özel olarak aldırmıştık cünkü ihtiyaçtı) arşivler sistemi rahatlatırdık.
Benzer taktikler geliştirebilirsiniz. Ya da cloud hizmeti satın alın diyeceğim ama şirketler verinin dışarıda kalmasına sıcak bakmıyor genellikle. Her halükarda biraz maliyete katlanmalılar