Konu
İstanbul'da sinek
16-07-2021, 12:14:35
#16
demircanuzer
Bende kısıklı tarafındaydım şimdi taşındım kurtuldum. Çok ormanlık olduğundan sayıları çok fazla ve öyle normal sivrisinek gibi değil ısırdıklarında baya darbe yemiş gibi şişiyor.