kurumsal bir şirkette çalışıyorum ama maillerde mail dolu dediği için mail gelmiyor bunun silmek dışında bir çözümü yok mu çok büyük şirketler bunu nasıl çözüyor
Şirkette toplam 22 mail var mesela mail gelmeyen hesabın sunucuda gösterdiği 270mb kullandığı ve hesap sınırsız hesap