Konu
Bebeğimiz Bu Hale Geldi (BioNTech Aşısı Yan Etki)
16-07-2021, 06:43:06
#239
Ohay
Ya çok kötü oldum fotoğraflara bakarken sizi düşünemiyorum. Umarım çabucak iyileşir hiçbir sorun olmadan.
Çok geçmiş olsun.