Merhabalar,
Kız arkadaşım müzik öğretmeni ve uzun süredir web sitesi istiyordu. Bende bugün bir şeyler yapmak için PC'ye oturdum ve her zamanki gibi saatlerce nerede ne olsun aşamasını düşündüm.. Henüz tasarım aşaması bitmedi kısmet olursa bu hafta içinde frontend i bitirip backend kısmına geçmeyi düşünüyorum. Şimdilik elimde duran boş bir domaine html olarak yükledim,gidişat hakkındaki yorumlarınızı merak ediyorum
Site:
www.pasaj360.com Not: Tasarımda genelde bootstrap snippets kullanıyorum.