EmrullahERTAS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kısa boy + zayıfım,
Buda demek oluyor ki hiçbir şekilde Ne operasyon ne de bir görev yapabilecek durumdayım. Ha tuvalet temizliği ve sigara izmariti toplamaktan başka çare mi bırakacaklar? (genel olarak diğer boş işler, zaman öldürmek maksat.)
alınmaz idim Değil tabi.
Merak etme bende çok zayıfım ve msb de yaptım asal bölge komutanları bile olum izne çıksana diyorlardı bana ki sınırın altına bile gelmiştim askerde de 6 kilo verdim
He izmarit e gelirsek evet 45 gün acemide ilk ve son günüm hariç 43 gün düzenli topladım birliğimde ise nadiren ben muhabere idim ve ekstram iş fazla vermezlerdi bir tek diğer arkadaşlar çok sıkıştığı zaman nöbet bende alırdım ki onlara eziyet olmasın diye askerlikte adam yemiyor kimse ki zaten eskisi gibi ön plan değil şu an anayasal hak ile askerlik hizmetini gönüllü yapanlar (profesyonel olmayanlar) daha çok işleyiş ve organizasyona bakıyor korkulacak bir şey yok zaten tuvalelet temizleyemem o iş çok zor beni aşar diyorsan denersin yapamaz isen onlarda görür seni kısım/kıta yazmaz senin sorumluluk alanını oraya çünkü orada herkes neye yatkın ise o işe daha çok yönlendirilir sende bu yaşına kadar herhalde 1 alan da yetkinlik kazanmış olman lazım söyle başarılı yapabildiğin elbet yeteneklerin vardır