Askerliğin temel amacı silah tutmayı öğretmektir. ( Herhangi bir ohal durumuna karşı ) Bu yüzden tamamen kaldırılmaz diye düşünüyorum. Ayrıca askerlik kişinin olgunlaşması için şart. 12 AY yapmış biri olarak güzel şeyler kattı diyebilirim.