Dr veya diyetisyen değilim.
Ama şunları denedim.
Ekmeği kestim çayı tek şekere indirdim.
Düzensiz öğün yemeği bıraktım.
Her öğün 3 ceviz 3 yaş hurma yedim, ve su yerine limonlu suyu tükettim.
Çok faydası oldu lakin bırakınca geri aldım, bazen uzun zamandır görüşemediğim dostlar ile karşılaşınca zayıflamıssın diolar.
Ve o sürede hiç spor yapmadım.