Dr veya diyetisyen değilim.

Ama şunları denedim.

Ekmeği kestim çayı tek şekere indirdim.
Düzensiz öğün yemeği bıraktım.

Her öğün 3 ceviz 3 yaş hurma yedim, ve su yerine limonlu suyu tükettim.

Çok faydası oldu lakin bırakınca geri aldım, bazen uzun zamandır görüşemediğim dostlar ile karşılaşınca zayıflamıssın diolar.

Ve o sürede hiç spor yapmadım.