Konu
sizce logomuz nasıl olmuş ?
16-07-2021, 00:09:51
#7
Rage
Hocam yatay şekilde çok uzun olmuş. AVON kısmını üste alta bir şekilde uydurursanız çok daha güzel olacağını düşünüyorum.