Konu
sizce logomuz nasıl olmuş ?
16-07-2021, 00:05:14
#3
adampation
Onur_Ozturk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sadelik iyidir. Ama çok sade olmuş gibi
yorumun için çok teşekkür ederim , hem aron un arkasındaki bg hem de teknolojide gülücük var diye daha fazla espri katmak istemedim.Fakat yorumunu dikkate alacağım tekrar teşekkür ederim