Onur_Ozturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sadelik iyidir. Ama çok sade olmuş gibi
yorumun için çok teşekkür ederim , hem aron un arkasındaki bg hem de teknolojide gülücük var diye daha fazla espri katmak istemedim.Fakat yorumunu dikkate alacağım tekrar teşekkür ederim