Biliyorsunuz son zamanlarda martı gibi scooterlar illlerde yaygınlaştı.
Benimde aklımda ilk partide 15-20 adetlik bir scooter ile bu işe girmek var şuan araştırma aşamasındayım.Kendime bir il belirledim.
15-20 aracın - servisi - yedek parçası - geliri gideri sizce ne olur bir fikriniz varmı ?
Karşılıklı görüşlerimizi bildirerek bu konuyu tartışmak isterim.