Merhabalar şahıs şirketi kurmayı düşünüyorum, şahıs şirketi kurma ücreti nedir ? aylık ödeme ne kadar yapıyoruz ? Devletin 1 yıl boyunca bağkur primini ödediği doğru mu ? Ve bu şirketi istediğim zaman kapatabilirmiyim ? Satış yapmasamda ödeyeceğim aylık ücret nedir ? Sorulara cevap verirseniz sevinirim Teşekkür ederim
Merhaba
Genç girişimci teşviği var , 29 yaş altındaysanız ve daha önce ticari bir geliriniz bulunmamaktaysa yararlanabilir ve 1 yıl bağkurunuzu devlete ödettirir aynı zamanda 3 yıla kadar 75.000 tl gelir vergisinden muaf olursunuz.
Hiç geliriniz olmasa dahi aylık devlete ödeyeceğiniz damga vergileri aylık ortalamada 120 tl civarına denk gelecektir.
Şirket kurulumu ve daha fazla detay için PM den iletişime geçebilirsiniz.