Merhabalar şahıs şirketi kurmayı düşünüyorum, şahıs şirketi kurma ücreti nedir ? aylık ödeme ne kadar yapıyoruz ? Devletin 1 yıl boyunca bağkur primini ödediği doğru mu ? Ve bu şirketi istediğim zaman kapatabilirmiyim ? Satış yapmasamda ödeyeceğim aylık ücret nedir ? Sorulara cevap verirseniz sevinirim Teşekkür ederim