Allah acil şifalar versin hocam. Küçük bebeklerde maalesef damar yolu bulmak çok zor oluyor. Kendimde yaşadım yaşayan çokta insan gördüm serviste. Benimde küçük kızım daha 1,5-2 aylıkken antibiyotik ile tanıştı ve yıllarca kullanmak zorunda kaldık. Te zamanda toparlar ve sağlığına kavuşur inşallah.