Arkadaşlar R10 da da kullandığımız Google Authenticator uygulamasını hangi sitelerde kullanıyorsunuz merak ettim. Çok güvenli olan bu sistem yaygınlaşsa aslında ne güzel olur.

Hangi sitelerde geçerli acaba ?