Bende Ankara'da yaşıyorum 1,5 aydır aynı şekilde yüzüm gözüm şişiyor. Aşıdan önce başlamıştı bu durum daha dün cildiye doktoruna gittim. Özel bir hastanede alerji testi yaptıracağım. Şişmeler ile beraber kaşıntı ve vücutta kabarmalar mevcut.
Egzema olabilir mi hocam? mevsimsel mi