Hocam gidene dur diyemezsin ama bağlanmışsın belli. Bu yüzden kendi içini yiyorsun anlıyorum. Fakat kadın ümidi kestiyse biraz durum vahim. En son bana birisi sen değişmezsin demişti ve soğuk yapmıştı. Diğer kız arkadaşlarım dışında aşırı üzüldüğüm bitek o var

. Ben onu unutamadım ama o unutmuştur. İşin garip tarafı İnstagram'dan hala takipleşiyoruz. Ne ben ona yazabiliyorum (belki soğuk vs. yaparsa diye) ne de o bana yazıyor .