OguzhanLevent adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlgisizlik dediyse olay farklı olabilir. Sizde olanı başkasında bulamadığında gelecektir. Pişman olması lazım başka yolu yok gibi duruyor
2 yıllık ilişki hocam. Yani bende odunluk vardı biraz da çok pişmanım