İlgisizlik dedi ayrıldı. Evet hak veriyorum bende ilgisizdim. Ama pişmanım falan diyorum yok kabul etmedi çok üstüne gittim heryerden engelledi evet haklı olarak. En son bi numara dan yazdım çok ters tepmedi özledim vs yazdım. Şimdi ben nasıl geri dönmesini sağlarım. Yok mu tecrübeli hocalarım