Hocam valla daha önce ttnet kullanıyordum. İllallah ettirdi.
Sonra Türknet e geçtim. Çok memnunum. Öyle sözleşme felanda yok. Dilediğin zaman cıkabiliyorsun.
Ayrıca abone olurken referans kodu soruyorlar, referans kodu ile abonelik yaparsan 1 ay bedava kullanabiliyorsun.
Benim kodum:
RCO13KU43FLB
https://turk.net/p/RCO13KU43FLB
Türknet kullananalardan çoğunlukla olumlu görüş alabilirsin.