Eyup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
proteine değilde karbonhidrata odaklansan daha iyi olabilir spor salonuna gittiğinde hocan 1 hafta sana hamlık atman için çalıştıracak devamında full body program yazmasını rica et haftada 3 veya 4 gün giderek hoş bir spor yapabilirsin
Tokat'ta pek spor salonu yok hocam. Olanlar da çok pahalı. Evde elimden geleni yapmayı planlıyorum.
Ozkan1151 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kanka bak yazıyorum iyi dinle aldığın kilo 2-3 türde olur yağ/kas/ ya da vücudun tuttuğu su suyu boşver yağ ve kasa geliyoruz yağın nerde nasıl tutulacağına hiç kimse karar veremez genetikten genetiğe değişir bazıları yağın çoğunluğunu göbek kısmında (dad bod) bazıları ise bacaklarında taşıyabilir sen ne yaparsan yap yağın nerelerde çok nerelerde az olacağına karar veremezsin vücudunun genel anlamda her bölgeden büyümesini istiyorsanda kas devreye girer dengeli bir şekilde spor yaparak istediğin gibi tüm vücudun aynı anda büyür yağ gibi dengesiz olmaz ama istediğin kilo sağlıklı bir şekilde imkansız 2 ay içinde 17 kilo istiyosun spora başladığında newbie gainsin olacağını sayarsak ve yüksek proteinli besleneceğini düşünürsek aylık en fazla enn fazla taş çatlasın 1kg kas koyabilirsin yani 2 ay içinde spor yaparak istediğin kiloya gelirsen aldığın 17kilonun sadece 2kilosu kas olur kalan 15kilosu yağ olur ki sağlıklı değil ondan sonra gelip skinny fat oldum nasıl düzelebilirim diye konu açarsın

skinny fat olunabilecek en kötü durumdur kalorilerimi arttırıp kas mı koyayım diye düşünürsün yoksa kalorileri kısıp önce yağı mı vereyim diye düşünürsün skinny fat asla olmanı önermem

bu yüzden yapman gereken şey günlük aldığın kalorileri saymaya başlayıp normalde yediğin miktar diyelimki 2000 ölçtükten sonra 2500 yemeye başlıycaksın günde 500 kaloriden ayda 15k kalori eder aylık 2kilo koya koya vücuduna ilerlersin spor da yapman gerekir aynı anda yoksa koyduğun çoğunluk yağ olur
Anladım hocam teşekkür ederim.
sizdeyiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bilgisayar başına oturun kalmayın. Masa başında Bol bol tatlı çikolata yiyin. Su içecek olsanız bile üşenip kalkmayın. Arabanız varsa sıç ma ya bile arabayla gidin. Asansör kullanın sakın merdiven kullanmayın. Sosyal olmayın arkadaşlarınızla gezmeye gitmeyin. Bunları yaparsanız muhtemelen kilo alırsınız.

Aman Allahım neden kilolu olduğumu sonunda kendi cevaplarımla buldum. 😂
Bunların çoğunu maalesef yapıyorum ben 🤣

Ama gün içinde hareketliyim. Binada asansör yok. Getir götür işleri vs oluyor. Çarşıya gitmek lazım oluyor, onları ben yapıyorum. Bu yüzden kilo alamıyorum sanırım.
Ozkan1151 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ayrıca bu konuya gelmiş ve gelecek önerilerin yüzde 90ı sağlıksız ve altında hiç bir bilgi olmadan sallama şeyler ona göre dikkatli olmanı öneririm
Hızlı kilo almak istiyorum diyince doğal olarak onları yazdılar hocam 😀

Üst mesajınızda dediklerinize dikkat edeceğim hocam, teşekkür ederim.