EnesCanturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kahve ile pek aram yok hocam. Yine de birkaç paket alıp deneyeyim. Tesekkur ederim hocam

Almayı düşünüyorum hocam. Gerekli olduğunu da düşünüyorum.

Önceden maç yaptığımızda, merdiven çıktığımda fena yoruluyordum. Birkaç gündür sıkı besleniyorum, enerjim yerine geldi.

Hem dış görünüş açısından almamda fayda var gibi. Yoksa gerçekten çok kötü görünüyor uzun boylu ve zayıf olursam.

O zaman iyi bir spor ve bol protein+karbonhidrat ile besleneyim.

Spor için bir tavsiyeniz var mı? Nasıl spor yaptınız siz
proteine değilde karbonhidrata odaklansan daha iyi olabilir spor salonuna gittiğinde hocan 1 hafta sana hamlık atman için çalıştıracak devamında full body program yazmasını rica et haftada 3 veya 4 gün giderek hoş bir spor yapabilirsin