Sizi çok çok iyi anlıyorum. O zaman kesinlikle kaliteli protein ve karbonhidrat ve sporu da bırakmadan kilo almanız daha sağlıklı olur. Kısa vadede çok kilo alamazsınız (Zaten kısa vadede alacağınız kilo ancak yağ olur

) ama orta vadede hem sağlık açısından hemde görüntü açısından daha iyi alırsınız. Kolay gelsin şimdiden