EnesCanturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kahve ile pek aram yok hocam. Yine de birkaç paket alıp deneyeyim. Tesekkur ederim hocam

Almayı düşünüyorum hocam. Gerekli olduğunu da düşünüyorum.

Önceden maç yaptığımızda, merdiven çıktığımda fena yoruluyordum. Birkaç gündür sıkı besleniyorum, enerjim yerine geldi.

Hem dış görünüş açısından almamda fayda var gibi. Yoksa gerçekten çok kötü görünüyor uzun boylu ve zayıf olursam.

O zaman iyi bir spor ve bol protein+karbonhidrat ile besleneyim.

Spor için bir tavsiyeniz var mı? Nasıl spor yaptınız siz
Sizi çok çok iyi anlıyorum. O zaman kesinlikle kaliteli protein ve karbonhidrat ve sporu da bırakmadan kilo almanız daha sağlıklı olur. Kısa vadede çok kilo alamazsınız (Zaten kısa vadede alacağınız kilo ancak yağ olur ) ama orta vadede hem sağlık açısından hemde görüntü açısından daha iyi alırsınız. Kolay gelsin şimdiden