Kahve ile pek aram yok hocam. Yine de birkaç paket alıp deneyeyim. Tesekkur ederim hocam
O zaman size kesinlikle ilk tavsiyem kilo alma meseli aşırı önemli değil çok fazla kasmayın derim. Kesinlikle de alacağım derseniz spor ağırlıklı ve kaliteli beslenme ile kilo alma yoluna gidin. Yoksa akacağınız kilolar sağlıksız ve ileri yaşlarda size sorun yaşatacak kilolar olur. Bende 18 yaşına kadar 1,87boy ve 68-69 kilo ile gittim, kilo almak için de ne yaptıysam olmadı. 18'den sonra kendimce bir beslenme planı ile 80-85'e sabitledim.
Almayı düşünüyorum hocam. Gerekli olduğunu da düşünüyorum.
Önceden maç yaptığımızda, merdiven çıktığımda fena yoruluyordum. Birkaç gündür sıkı besleniyorum, enerjim yerine geldi.
Hem dış görünüş açısından almamda fayda var gibi. Yoksa gerçekten çok kötü görünüyor uzun boylu ve zayıf olursam.
tam olarak sizin yaşınızda spora başladım hocam bir ayda 14 kilo almıştım ilk başladığımda spor+kusana kadar yemek size istediğinizi verecektir
O zaman iyi bir spor ve bol protein+karbonhidrat ile besleneyim.
Spor için bir tavsiyeniz var mı? Nasıl spor yaptınız siz