EnesCanturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
15 yaşındayım hocam. Eylul'un sonunda 16 olacağım.
O zaman size kesinlikle ilk tavsiyem kilo alma meseli aşırı önemli değil çok fazla kasmayın derim. Kesinlikle de alacağım derseniz spor ağırlıklı ve kaliteli beslenme ile kilo alma yoluna gidin. Yoksa akacağınız kilolar sağlıksız ve ileri yaşlarda size sorun yaşatacak kilolar olur. Bende 18 yaşına kadar 1,87boy ve 68-69 kilo ile gittim, kilo almak için de ne yaptıysam olmadı. 18'den sonra kendimce bir beslenme planı ile 80-85'e sabitledim.