Yaradan analı babalı, sağlıklı, mutlu ve huzurlu büyümeyi ve büyütmeyi nasip etsin kardeşim. Baba olmak, hele ki kız babası olmak bambaşkadır. Birkaç sene sonra dillenmeye başlayınca anlarsın demek istediğimi
İnsanlar iyi ve kötü günlerini burada paylaşıyorlar. Bu gerçekten kolay kolay bulunmayacak bir şey. Sosyal medya sitelerini çıkarırsak, bu duyguyu yakalayabildiğimiz başka bir yer yok. Birbirimizi hiç tanımıyoruz ama iyi ve kötü günümüzü paylaşıyoruz. Ben de seneler önce kızıma isim aramak için
bu konuyu açmıştım. Şimdi kızım 8 yaşında oldu

Yaradan sana da o günleri göstersin.