Bebeğimizden ikinci kez kan alındı. Doktorlar yatışına karar verdiler. Öğle arasından sonra göz doktorları ve cildiye doktorları tarafından kontrol edilecekmiş.

İlk mesaja gelişmeleri sürekli yazmaktayım dostlar.