Geçmiş olsun, Benim eşimde bizim oğlanı emziriyor. Biontech için randevu almıştık hastane gittiğimizde Hamile olanlar ve Emzirenlere biontech aşısı tavsiye etmiyoruz diyince sinovac olmuştuk. Bizim hanımda ve çocukta yan etki olmadı.

Allah acil şifalar versin.