Konu
Bebeğimiz Bu Hale Geldi (BioNTech Aşısı Yan Etki)
14-07-2021, 08:58:42
#122
BurakKeskin
Çok geçmiş olsun, Allah acil şifalar versin. İnşallah ciddi bir sorun yoktur.
Benim oğlum da sadece anne sütü ile besleniyor ve 4 aylıkken eşim aşı oldu. Sadece ilk gün annede ve çocukta yorgunluk gözlemledik o kadar.