Çok geçmiş olsun, Allah acil şifalar versin. İnşallah ciddi bir sorun yoktur.

Benim oğlum da sadece anne sütü ile besleniyor ve 4 aylıkken eşim aşı oldu. Sadece ilk gün annede ve çocukta yorgunluk gözlemledik o kadar.