Allah razı olsun
@Bip;
Allah herkese iki katını versin ki , benim olanda gözü olmasın yeter..
Hayırlı işler bol kazançlar üstadım
Ektiğini biçerken insan mutlu oluyor be..
Günde 1 telefonla arama varken , orta düzey tanındığımızda 20 arama geliyordu
Yemeksepetini saymıyorum yada diğerleri onlar app müşterisi , şimdi ise aramalara bırak ürünü yetiştirememe düzeyine geliyoruz bazen..