Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başarılar sevgili @sadecemfk;
Allah razı olsun @Bip;

Allah herkese iki katını versin ki , benim olanda gözü olmasın yeter..


Sergion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı işler bol kazançlar üstadım
Ektiğini biçerken insan mutlu oluyor be..

Günde 1 telefonla arama varken , orta düzey tanındığımızda 20 arama geliyordu

Yemeksepetini saymıyorum yada diğerleri onlar app müşterisi , şimdi ise aramalara bırak ürünü yetiştirememe düzeyine geliyoruz bazen..