Konu
Bebeğimiz Bu Hale Geldi (BioNTech Aşısı Yan Etki)
14-07-2021, 01:20:47
#107
turguthan
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Hocam keşke dıkkat etseydiniz .
aşi olmadan bir kagıt imzalatıyolar orda yazıyor
Gebelik ve emzirme döneminde mRNA AŞİNİN UYGULANMASINA İLİŞKİN HENÜZ YETERLİ VERİ BULUNMAMAKTADİR ..
Çok çok Geçmiş olsun ALLAH şifa versin