Hocam keşke dıkkat etseydiniz .


aşi olmadan bir kagıt imzalatıyolar orda yazıyor

Gebelik ve emzirme döneminde mRNA AŞİNİN UYGULANMASINA İLİŞKİN HENÜZ YETERLİ VERİ BULUNMAMAKTADİR ..

Çok çok Geçmiş olsun ALLAH şifa versin