Allah hepinizden razı olsun dostlar sağ olun var olun çok teşekkür ederim. Kusuruma bakmayın hakkınızı helal edin mesajlarınıza tek tek dönüş yapamadım. Hastaneye götürmek için özellikle yarın sabahı bekleyecek olmamızın nedeni ise, acil servislerle görüştük hatta bebeğimizin fotoğraflarını acil doktoru ile de paylaştık yarın sabah çocuk sağlığı ve hastalıkları bölümü, çocuk cildiye ve çocuk göz bölümü doktorlarına muayene olması daha doğru bulundu. Şu an sağlık ocağının vermiş olduğu ilaçlar bir nebze olsun hafifletti gibi sanki. İnşAllah ciddi bir şey yoktur. Tekrardan hepinize ayrı ayrı teşekkürlerimi iletiyorum.