oguzhanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

başkasının 10 USD' a tescil ettiği domaini siz de 10 USD' a tescil ediyorsunuz. Bu birim hesabı mantığını bir türlü anlayamadım. Ekonomi kötü, alım gücü düşük diyebilirsiniz de neden bunu birimle ifade etmeye çalışıyorsunuz. Almanya' da asgari ücret 1600 birim, bizde ise 2850 birim, belki de bu yüzdendir.
Birimle ölçenin mantığı ÖZET : Almanya'da asgari ile çalışan da Türkiye'de çalışan da İNSAN. Aynı emeği verip (kimi zaman TR de daha fazla) emeğin karşılığında aldığın ücretle aynı harcamayı yapıpı aynı ihtiyacı almak gerekiyor.