Hocam dediklerine sonuna kadar katılıyorum. Aynı durumu paylaşıyorum seninle maalesef. Yapılan emeklerin hepsi çöp oldu. Sinirlenmemek elde değil. Hakkaniyet olsa beni alt eden rakibimi alkışlarım. Şu anda beni geçenler rakibim bile değil farklı sektör ve alakasız sonuçlar. (aynı senin de görselini attığın kelimede d&r ın seni geçmesi gibi...)