Şu konuyu artık silecek misiniz? Böyle konular görmek istemiyorum. Burası siyaset programı mı yoksa webmaster forumu mu?
Konu neden siliniyor ya da sizin görmek istemediğiniz bir şeyi bizim görmek istemeyeceğimiz kanısına nereden vardınız? Atatürk ile siyaseti bağdaştırıyorsanız bize şu şu sebeplerden diye açıklama yapmanız gerek öyle siyasi konu diyip geçilemez. Atatürk zorunuza gitse de gitmese de bu ülkenin kurucusudur ve şu an içinde bulunduğumuz hayattaki bir çok özgürlüğü kendisine borçluyuz. Herhangi bir hakaret vs olmadığı takdirde forumda böyle konuların olması gerektiğini her fırsatta söyledim söylemeye de devam edeceğim. Ki sadece webmaster forumu olsa web kategorileri hariç hiçbir kategorinin olmaması gerekirdi var olduğuna göre demek ki ortada bir sorun yok.