osawashere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bahsi geçen bilim adamı gençliğinde Zerdüşt dinine inanmaktaymış, bir çok buluş ve kitaplarını da bu dindeyken yazmış.
her şeyi müslümanlığa dayandırmaya ne gerek var ?
Düzgün bir bilim adamıymış ve bir çok matematik teoremine öncülük etmiş.
Şahıs Budist olsaydı ya da pastafaryan olsaydı önemsiz birisi mi olacaktı ?
kaçıncı yüzyıldayız arkadaşlar, asıl önemli olan "bizlerin bu buluşlar ile neler yaptığıdır"
iyi forumlar.
Evet bende şimdi baktım, bütün buluşları zerdüşt iken yapmış.
Müslüman olduktan sonra, bunlar gevur icadı diyerek kullanmayı bırakmış.