oguzhanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

başkasının 10 USD' a tescil ettiği domaini siz de 10 USD' a tescil ediyorsunuz. Bu birim hesabı mantığını bir türlü anlayamadım. Ekonomi kötü, alım gücü düşük diyebilirsiniz de neden bunu birimle ifade etmeye çalışıyorsunuz. Almanya' da asgari ücret 1600 birim, bizde ise 2850 birim, belki de bu yüzdendir.
Avusturya'daki arkadaşım asgari ücretle 200'e yakın .com alan adı alabilirken buradaki asgari ücretle 40 adet alınabiliyor. Arada 5 kat gibi bir fark var.
Belki de isyanı bu yüzdendir.